Utrechtse Introductie Tijd 2022

de beste

start

voor

iedere

student

visuele identiteit & campagne, 2022

Het grootste studentenevenement
van Utrecht.

Tijdens de Utrechtse Introductie Tijd (UIT) worden alle aankomende (master)studenten wegwijs gemaakt in alles wat Utrecht te bieden heeft. Met ruim 4000 deelnemers is het het grootste studentenevenement van de stad en daarmee dé ideale start van het studentenleven. Ook dit jaar kreeg de UIT een uitgesproken thema: Utrecht Pakt UIT.

Bij zo’n thema én groot evenement hoort een sprekende, feestelijke visuele identiteit die door de gehele stad herkenbaar is. Wij verzorgden het visuele concept, de gehele visuele identiteit en het doorvoeren daarvan; tot in de details. In de typografische en illustratieve basis staan ‘verschillende kanten’ centraal; zowel de stad als de nieuwe studenten kunnen zich hier van al hun beste kanten laten zien!

working logo

“Ontzettend goede samenwerking en resultaten. Fijne en heldere communicatie, designs waren altijd ruim op tijd en zagen er heel goed uit!”

Casper van StrienFunctionaris Communicatie UIT 2022