Kringloopbedrijf HetBabyGoed
Geeft afgedankte babyartikelen een nieuw leven
visuele identiteit, 2020
Een visuele identiteit die aansluit
bij hun visie, doelen en dromen.
In onze maatschappij gooien we dagelijks enorm veel weg. Veel van die spullen zijn niet of nauwelijks gebruikt, of zijn na een kleine opknapbeurt weer zo goed als nieuw. Kringloopbedrijf HetBabyGoed geeft afgedankte babyartikelen een nieuw leven. Wij creëerden een visuele identiteit die aansluit bij hun visie, doelen en dromen.
Alle onderdelen zijn te herleiden
naar de kern: het hart.
HetBabyGoed droomt ervan om een centraal punt te worden voor babyartikelen. Van het inzamelen, opknappen en verkopen van gebruikte spullen tot het aanbieden van werkplaatsen voor creatieve makers van babyartikelen. Een bedrijf dat geeft om mens en milieu; en dan hebben we het nog niet eens over de goede doelen die ze daarnaast steunen.
De diensten, waarden, visie en wensen van HetBabyGoed zijn het uitgangspunt voor de visuele identiteit. Al deze onderdelen zijn te herleiden naar de kern; het hart, voor mens en milieu. Dit hart staat centraal in alle visuele uitingen maar ook in het bedrijf zelf: “Een baby krijgen kost veel geld en door te recycleren willen we ieder kind de kans geven op een goede start.”