Uit Veluwe
Recht
van
het
Veluwse
land
branding, campagne & fotografie
Direct van de boer
bij jou thuis op tafel.
Erkend Veluwse streekproducten, direct van de boer bij jou thuis op tafel in de vorm van een maaltijdbox. Een duurzaam initiatief met respect voor mens, dier en milieu. Vanuit een bestaand logo ontwikkelden wij de verdere visuele identiteit en merkbeleving. Daarnaast legden we de boeren, hun bedrijf én hun producten vast door middel van fotografie.
Alles om de consument op emotioneel
gebied te binden aan Uit Veluwe.
Uit Veluwe werd in zeer korte tijd in het leven geroepen om de Veluwse boeren te ondersteunen tijdens de corona-periode. Wij zorgden voor één herkenbare beeldtaal die de hoge kwaliteit van de streekproducten weerspiegelt en de boeren in de spotlight zet.
Met de identiteit en fotografie creëren we cohesie, rust, persoonlijkheid, waarde voor de consumenten en vertrouwen. Dit alles met het doel om niet alleen de maaltijdboxen te verkopen, maar ook om de consument op emotioneel gebied te binden aan Uit Veluwe.
Verschillende uitingen die bijdragen
aan de merkbeleving en herkenbaarheid.
Naast een uitgebreid huisstijlhandboek ontwikkelden we verschillende uitingen die bijdragen aan de merkbeleving en de herkenbaarheid van Uit Veluwe. Denk o.a. aan advertenties, ansichtkaarten, een infographic en een toolkit voor Social Media.
Overzichtelijk, herkenbaar en kwalitatief;
dat moest het zijn, dat is het geworden.
Medio Augustus 2020 werd de webshop van Uit Veluwe vernieuwd. Hiervoor creëerden we nieuwe, overzichtelijke productcategorieën, nieuwe iconen en we fotografeerden alle producten!
Zelfs in de webshop is het van groot belang dat de visuele identiteit tot in de puntjes wordt doorgevoerd. Overzichtelijk, herkenbaar en kwalitatief. Dat moest het zijn, dat is het geworden.
“Studio Lookout heeft ons enorm geholpen met de visualisering van Uit Veluwe, zorgen dat de huisstijl volledig in stijl werd doorgevoerd en alle verhalen op de juiste manier zijn weergegeven, creatief, meedenkend en professioneel!”
Pleuni TimmermansInitiatiefnemer Uit Veluwe